Difuzér a zmesi esenciálnych olejov - Mint life set
Popis
Kolekcia Mint Life je príležitosťou povzniesť sa nad každodennosť a vytvoriť pohodlie vo svojom prostredí, berúc do úvahy aromaterapeutické vlastnosti každého esenciálneho oleja a notu intenzity každej vône.
Vonné zmesi esenciálnych olejov vznikajú na princípe troch nôt. Vrchný tón je cítiť hneď po otvorení fľaše. Sekundárny sa rozvinie asi po pol hodine. Základné - za pár hodín. Táto nota je základom zmesi, je to ťažká, silná vôňa, ktorá má na človeka rôzne psychologické účinky (vzrušuje, upokojuje, uvoľňuje). Väčšina vôní používaných na vytvorenie základného tónu sú afrodiziaká.
Aróma difuzéra a esenciálnych olejov - Mint Life Set:
Vrchné tóny - intenzita aromatických bylín a ovocných šupiek:
- Tymiánový esenciálny olej – dokáže stimulovať duševnú aktivitu, pomáha rýchlejšie sa zotaviť po duševnej únave.
- Grapefruitový esenciálny olej – môže byť tonikum, revitalizácia, zlepšenie nálady a regulácia chuti do jedla pri chudnutí.
Stredný tón, tón poľných kvetov:
- Levanduľový esenciálny olej – dokáže vyvážiť energiu, keď sme vzrušení, prepracovaní
Základná poznámka - ihličnaté dreviny:
- Esenciálny olej z borovice – dokáže oživiť, vrátiť sebavedomie a stimulovať mužnosť.
Zloženie: hlinený difuzér, štyri 100% prírodné esenciálne oleje po 10 ml: tymián, levanduľa, grapefruit a borovica.
Pomocou difuzéra: na povrch hlineného bloku nalejte 2-3 polievkové lyžice vody a 1-2 kvapky esenciálneho oleja. Pridaním väčšieho množstva esenciálneho oleja bude vôňa intenzívnejšia. Difuzér odparuje esenciálne oleje prirodzene, rovnako ako sa odparujú tekutiny pri izbovej teplote. Hlinený difuzér absorbuje esenciálny olej a zabraňuje jeho rozliatiu, takže nepoškodzuje povrchy a je mimo dosahu detí. Na rozdiel od elektrických difuzérov je hlinený aromaterapeutický difuzér úplne bezpečný na použitie v akejkoľvek miestnosti.
Ak chcete neutralizovať všetky pachy difuzéra a nakvapkať nové esenciálne oleje - blok úplne ponorte na niekoľko minút do horúcej vody a po vybratí nechajte uschnúť.
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.